Veelgestelde Vragen

  • Is er nog plaats?
    Wij hebben nog een aantal plekken beschikbaar.
    U kunt ook alvast een plek voor volgend jaar reserveren.
  • Is de Stalling en het parkeer terrein bewaakt?
    De Stalling en het parkeerterrein worden bewaakt met een groot aantal camera’s met doormelding naar de centrale.
  • Wordt mijn object binnen gestald?
    Al onze stallingsplekken zijn binnen, veilig, droog én overdekt uit de zon.
  • Hoe wordt mijn object gestald?
    De rangeerder stalt uw object. Het is niet toegestaan om zelf in de stalling te gaan rangeren en/of kijken in de stalling.
  • Moet ik voor het halen- en brengen een afspraak maken?
    Voor het halen en brengen kunt u zelf via de website een afspraak maken met uw inlogcode. Deze ontvangt u per mail. De camera’s bij de ingang herkennen dan automatisch uw kenteken en de slagbomen zullen open gaan, zo ook bij uw vertrek.

    LET OP! Bewaar uw inloggegevens goed, deze zijn (nog) niet zelf te wijzigen en kunt u (nog) niet online opnieuw opvragen. U kunt een afspraak maken 48 of 72 uur van tevoren dit is afhankelijk van de drukte.

  • Wat zijn de openingstijden?
    Van 1 maart tot en met 30 september van 08.00 tot 20.00. In het naseizoen: Van 1 oktober tot en met 28 februari op dinsdag, donderdag en zaterdag van 08.00 tot 20.00.

  • Hoe vaak mag ik jaarlijks een haal/breng afspraak inplannen?
    U mag 10 x per jaar een haal- breng afspraak maken. Daarna betaald u € 15,- per keer.
  • Doen jullie ook het onderhoud?
    Het onderhoud en schade herstel doen wij niet zelf maar wij werken samen met Alfons Caravan Service, zij zitten op ons terrein. U hoeft uw caravan of vouwwagen dus niet zelf voor uw onderhoud/reparatie weg te brengen dit regelen wij voor u.
  • Wordt mijn contract automatisch verlengd?
    Uw overeenkomst met ons wordt aangegaan voor een jaar en elke keer stilzwijgend verlengd met 1 kalenderjaar.
  • Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
    Opzeggen kan per mail twee maanden voor de afloop van de lopende termijn aan info@stallinga20.nl
  • Wat te doen bij schade?
    Controleer de caravan voor vertrek en maak foto’s. Dit kan problemen voorkomen, wij maken zelf ook foto’s bij binnenkomst en bij vertrek. Tevens hebben wij 8 camera’s bij de ingang (poort staan) waarop wij indien nodig op kenteken terug kunnen kijken.
  • Mag mijn gasfles in mijn caravan/vouwwagen achterblijven?
    Gasflessen mogen nooit in uw caravan of vouwwagen achter blijven. Wij doen steekproeven en de Brandweer komt dit ook jaarlijks doen.

Wij stallen geen motorvoertuigen.
Accupolen moeten losgekoppeld zijn bij terugbrengen.
Moover ontkoppelen bij terugbrengen op ons terrein.

ADRES
StallingA20
Parallelweg Zuid 191
2914 LE Nieuwerkerk aan den IJssel

CONTACT
info@stallinga20.nl
06 – 33759772

Beoordeling Stalling Zeker:

OPENINGSTIJDEN
Maandag t/m zaterdag 08.00 tot 20.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

 

NASEIZOEN
Van 1 oktober tot 28 februari alleen geopend op dinsdag, donderdag en zaterdag van 08.00 tot 20.00 uur.

AFSPRAAK
Maak een afspraak voor het ophalen en stallen van uw caravan of aanhanger.